lunedì 19 dicembre 2011

Windy Saturday





It's almost Christmas. I spent again my Saturday afternoon in searching for my beloved people Christmas presents. I haven't succeeded in ending all of them yet, but I have gone on the most difficult mission year after year. To find the present formy bf. Above all because I want every gift to be personalized and to speak about the person who will receive it. Yes, because I'm firmly convinced that the beauty of a gift is not in the money spent for buying it, but in the thought, in the idea and in the originality of that gift. After a lot of searches I have found a gift that perfecly mirrors Manu. There wasn't any people happy like person me at that time.
The outfit I chose for the day was extremely confortable and warm. You know, I have a great passion for bags and, lately I am discovering so many new designers, rigorously made in Italy, with so many creative ideas. The purse I wore in this look belongs to the new brand Goga bags, recently created by a fellow citizen of mine named Claudia. The image she selected for the line takes back to the colors and the forms of a painting she paint herself. Innovation, bright colors and handiness: the features of a purse bound to catch the attention.
There will be a surprise for you soon that will concern this brand. Follow Goga bags their Facebook fanpage for more updates!
Good Monday!


Manca solo una settimana a Natale. Il mio sabato pomeriggio è trascorso, nuovamente, alla ricerca dei regalini di Natale per le persone a me più care. Non sono ancora riuscita a finirli tutti, ma ho portato a termine la missione per me ogni anno più complicata. Trovare il regalo per il mio Lui. Soprattutto perchè tengo molto che ogni regalo sia personalizzato e parli della persona che lo sta ricevendo. Sono fermamente convinta che la bellezza di un regalo non stia nei soldi spesi per comprarlo, ma nel pensiero, nell'idea e nell'originalità di quel regalo. E dopo molte ricerche ho trovato il regalo che rispecchi perfettamente Manu. Non c'era persona più felice di me in quel momento.
Per il mio sabato di shopping natalizio, accompagnato da un vento forte e costante, ho scelto capi estremamente comodi e caldi. Come sapete sono una grande appassionata di borse e, ultimamente, sto scoprendo tantissimi nuovi designer, rigorosamente made in Italy, dalle idee davvero creative. La borsa che indosso in questo look appartiene al nuovo brand Goga bags, recentemente creato da una mia concittadina Claudia. La fantasia scelta per la linea si ispira proprio ai colori e alle forme di un dipinto realizzato da lei personalmente. Innovazione, colori fluo e praticità per una borsa destinata a catturare lo sguardo.
Presto ci sarà una sorpresa per voi che avrà ad oggetto proprio questo brand. Seguili sulla loro pagina di Facebook per tutte le novità!
Buon lunedì! 


My outfit:
  -  BAG: GogaBags mod. Pia
  -  MAXI SWEATER: K-YEN thanks to Comme Toi
  -  TURTLENECK: Modo Milano
  -  JEANS: Mauro Grifoni
  -  BOOTS: Uggs
  -  EYEWEAR: Solaris


Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.