When the turtle dove meets the white color in a very cold evening of half November. Python high heels, latest fashion of this F/W 2011, and Lady Dior, one of my favourite bags for its elegant and chic attidude combining with convenience and terseness. A touch of femininity and refinement for a very special occasion: my bf's degree party. An evening that didn't disappoint our expectations, because, you know, what really means is to be with the right company, with your usual closest friends, who are able to make every evening so special. Like my sweety Ceci (with me in the last pictures): we know each others since we are two little girls and I love her so much.
Have a nice Monday!
______________________________________________________________________________
Quando il tortora si incontra con il bianco in una serata particolarmente fredda di metà Novembre. Decollettè pitonate, come vuole la moda di questo A/I 2011, e Lady Dior, una delle borse che amo di più da sempre per il suo essere elegante e chic, senza rinunciare a comodità ed essenzialità.
Un tocco di femminilità e ricercatezza per un'occasione speciale: la festa di laurea del mio ragazzo. Una serata che non ha deluso le aspettative, perchè, si sa, quello che conta è essere con la compagnia giusta, con gli amici di sempre, quelli capaci di rendere speciale ogni serata. Come la mia amica Ceci, con me nell'ultima foto, con cui ci conosciamo da quando eravamo poco più che ragazzine.
L'augurio di splendido e soleggiato lunedì!
I was wearing:
- borsa | bag: Dior mod. Lady Dior thanks to MyLuxury.biz
- giacca | jacket: Mauro Grifoni
- vestito | dress: Mauro Grifoni
- collant | tights: Calzedonia
- scarpe | shoes: House of Harlow 1960 mod. Norah bought on Sarenza.it
- occhiali da sole | eyewear: Solaris
- smalto | nailpolish: Chanel Péridot 531
Nessun commento:
Posta un commento
Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.